SALİHLİ TİCARET BORSAMIZDAN 5 YILDIZLI HİZMETE DEVAM
Salihli Ticaret Borsamız 2012 yılında 8. Dönem Oda/Borsa Akreditasyonu Sertifika Töreni’nde Manisa’nın ilk akredite Borsası olarak üyelerine “Beş Yıldızlı” hizmet veren Oda/Borsalar arasında yerini almıştı. Salihli Ticaret Borsamız üç yıllık süre zarfında sistemini ve hizmet kalitesini geliştirerek başarısını C seviyesinden B seviyesine yükselti ve Akredite borsa olarak TOBB’un 5 yıldızlı borsaları arasındaki yerini korudu.
Akreditasyon Sertifika töreni TOBB Başkanı Rifat Hisarcıklıoğlu’nun ev sahipliğinde, Gümrük ve Ticaret Bakanı Bülent Tüfenkçi’nin de katılımıyla TOBB İkiz Kuleler’de gerçekleştirildi. Salihli Ticaret Borsamız Meclis Başkanı Halil Çöygün, Yönetim Kurulu Başkanı Yetiş Aksoy, Yönetim Kurulu Üyeleri Mevlüt Özer ve H. Hüseyin Leblebici, Genel Sekreter Turan Yalçın ve Akreditasyon Sorumlusu Yunus Bayramiç 5 yıldızlı hizmet sertifikasını Gümrük ve Ticaret Bakanı Bülent Tüfekçi ve TOBB Başkanı M. Rifat Hisarcıkoğlu’nun elinden aldılar. Bakan Tüfenkçi ve TOBB Başkanı Hisarcıkoğlu, Başkanımız Aksoy’u tebrik ederek Salihli Ticaret Borsamızı başarılarından dolayı kutladılar.
Tören sonrası açıklama yapan Salihli Ticaret Borsası Başkanımız Yetiş Aksoy; “Borsamız için önemli bir gündü. Türkiye’deki Odaların ve Borsaların dünyadaki sisteme akredite olmaları ile ilgili yürüttükleri uzun soluklu bir çalışmanın kutlama günüydü. Sistem öncelikle Almanya ve İngiltere’de ortaya konulmuş bir sistem. Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği bu sistemi Türkiye’ye özgü uygulanabilir, kapsamlı ve üye odaklı bir çalışma sistemi olarak geliştirmiştir. Bizde Yönetim Kurulumuzla, Meclisimizle ve Personellerimizle yoğun bir çalışma süreci geçirdik. Bundan sonraki her geçen gün bunun üzerine bir şeyler ekleyerek üye odaklı olarak çalışmalarımızı devam ettireceğiz. Bu belgeyi alıp akredite olmakla iş bitmiyor. Başarılarımızı daha iyi seviyeye götürmek adına bu çalışma ve gayretlerimiz sistemli olarak devam ettireceğiz. Ekibime özveriliyle çalışmalarından dolayı teşekkür ediyorum.” dedi.