Kalite Politikamız

Yasal yetkiler çerçevesinde faaliyetlerimizi zamanında ve istenen şartlarda yapmak, personelimizin sürekli eğitimi ile yetkinliğini artırarak üye memnuniyetini üst düzeyde gerçekleştirmek, güncellenen kalite hedeflerimizle dinamik yapımızı korumak ve Kalite Yönetimi ve TOBB Akreditasyon Sistemimizi sürekli iyileştirmek temel politikamızdır. 

Yasal yetkiler çerçevesinde;

·         Faaliyetlerimizi zamanında ve istenen şartlarda yapmak,

·         Personelimizin sürekli eğitimi ile yetkinliğini artırarak üye memnuniyetini üst düzeyde gerçekleştirmek,

·         Güncellenen kalite hedeflerimizle dinamik yapımızı korumak ,

·         Kalite Yönetimi ve TOBB Akreditasyon Sistemimizi sürekli iyileştirmek, temel politikamızdır.

 

Bu temel politikaya ulaşmak için;

• Üyelerimiz ile sağlıklı iletişim kurmak ve ihtiyaçlarını güncel koşulları da dikkate alarak karşılamak.

• Üyelerimizin mesleki faaliyetlerini kolaylaştırmak

• Borsamızda, müşteri ve sunulan hizmetlere odaklanmış işletme yaklaşımı oluşturmak.

• Tüm üyelere eşit ve tarafsız hizmet sunmak

• Üye bilgilerinin gizlilik güvenliğini sağlamak

• Hizmet kalitesini yükselterek üyelerimizin memnuniyetini artırmak

• Personelimizin bilgi ve deneyimlerini paylaşacağı, ekip çalışmasına önem veren bir çalışma ortamı oluşturmak.

• Hizmet sunulan her alanda standart bir performans seviyesi elde edilebilmesi için işleyişi süreç bazlı oluşturmak.

• Bilgiye çabuk ulaşan, işleyen ve dağıtan bir kurum olma yolunda teknolojiyi ve bilimsel gelişmeleri yakından takip ederek en son yenilikleri üyelerimizin hizmetine sunmak ve gerçekleştirmek,

• Kalite Yönetimi ve TOBB Akreditasyon Sisteminin şartlarına uymak ve etkinliğini sürekli iyileştirmek